【正文】
191。246。191。194。196。209。163。170。170。180。217。243。234。180。194。196。170。233。168。210。191。163。170。196。180。246。170。194。196。170。199。205。172。170。170。170。170。163。163。196。189。167。180。252。194。237。214。180。240。214。186。189。241。196。230。168。233。181。196。188。177。221。187。191。170。161。208。186。202。184。181。184。177。209。202。206。211。162。196。181。233。168。230。196。241。189。205。180。168。190。161。20101004 06:03210。238。234。181。202。209。177。184。181。184。202。163。1. abstract2. introduction3. method4. results5. discussion6. conclusion7. reference177。192。207。207。189。192。209。181。181。161。161。abstract213。210。213。210。163。190。202。213。198。206。213。213。179。192。181。210。161。199。193。189。210。213。198。206。213。208。205。186。212。208。213。210。161。176。206。213。195。184。178。209。210。208。190。211。246。180。205。201。212。180。213。201。187。246。203。163。187。246。196。163。229。186。187。189。228。176。181。247。226。246。181。233。196。247。170。237。219。192。221。172。242。223。181。233。232。170。164。247。196。217。181。163。187。189。228。176。181。187。194。226。246。237。219。242。223。217。181。196。224。216。196。208。191。163。189。253。228。176。232。246。187。194。181。233。189。253。228。176。197。168。187。194。181。233。225。187。228。176。181。187。246。225。219。172。226。205。187。194。226。246。181。233。196。226。229。242。225。196。216。170。212。210。184。177。200。181。example:does a child161。s focus correlate with barometric pressure? if so, does it correlate positively or negatively? tucker (1999) hypothesized a negative correlation, but this assertion has never been tested. our team used the misha cpt to measure the focus of a group of 150 thirdgrade students. we divided the students into three groups of 50 students. one group took the misha cpt when barometric pressure was low, another group took it when barometric pressure was neutral, and the final group took it when barometric pressure was high. the results found that children focused significantly better when barometric pressure was low than whenbarometric pressure was neutral or high. the results suggest that when diagnosing adhd, practitioners should give the cpt when barometric pressure is neutral.introductionintroduction210。202。209。196。181。206。191。205。163。189。202。210。207。213。184。202。209。208。210。214。195。181。182。206。161。190。204。202。209。196。181。202。200。198。202。209。177。184。179。182。182。182。163。188。182。181。188。210。182。211。181。161。202。209。196。181。208。205。186。189。201。202。209。187。177。192。194。161。 189。201。210。207。199。200。187。213。206。207。239。196。224。252。224。216。196。181。233。172。180。187。194。199。196。201。212。176。187。189。187。196。216。189。163。168。231。199。167。163。178。197。196。191。234。188。170。181。202。209。190。208。208。192。203。207。185。202。209。181。211。193。176。163。163。213。178。162。226。180。163。187。243。233。220。187。194。181。233。253。204。163。231。181。233。195。203。187。169。199。163。196。199。247。172。178。201。212。218。226。246。191。214。210。184。188。210。189。201。161。212。170。187。170。210。207。170。180。195。220。195。196。175。226。191。214。168。163。252。168。205。189。246。191。214。163。186。234。184。196。180。246。181。233。195。189。196。196。207。172。232。184。172。247。196。163。241。194。230。226。249。199。187。187。234。161。196。186。200。207。187。194。194。230。196。186。237。226。172。231。181。233。212。243。208。208。203。196。176。172。233。220。203。253。172。186。229。179。176。163。195。180。198。244。163。200。231。234。184。180。246。191。187。189。189。232。163。187。170。233。185。237。235。175。181。233。172。187。170。228。243。179。246。253。204。231。181。240。246。180。201。163。231。189。232。200。207。224。205。195。253。177。179。195。210。178。161。example:t = mr (ga),where a is the acceleration of the mass. if the assumption holds that the only friction affecting the potentiometer was constant coulomb friction, then each mass would undergo a constant acceleration.the potentiometer measured voltage versus time for the masses as they dropped, but the measurement of interest to us was position versus time. for that reason, a 161。calibration161。 was performed before we measured any data. in the calibration, the potentiometer161。s initial voltage was measured. then the string was pulled a set distance (2 inches), and the voltage was recorded. this process of pulling the string a set distance and recording the voltage continued another two times (see appendix a for the results). to determine the relationship between voltage and position, the differences in the voltages were averaged and divided by the length. the resulting relationship was volts/inch.five different masses were used to test the assumption of constant acceleration. for each mass, the string was rolled up on the shaft, the oscilloscope was triggered, and the shaft was released. as each mass dropped, the oscilloscope collected the potentiometer161。s voltage versus the time. after obtaining plots for each mass, we used thevoltageposition relationship, mentioned above, to convert the data from the form voltage versus time to the form position versus time residuals of the data determined whether the assumption of constant acceleration was valid.results202。209。181。202。190。163。185。202。163。205。177。163。188。203。185。179。163。211。210。214。182。182。213。238。209。195。196。206。189。185。190。246。180。163。181。233。196。173。188。253。221。168。163。188。199。197。218。189。188。196。172。226。239。188。199。197。166。237。253。196。253。221。163。231。208。243。191。196。198。227。172。193。217。170。208。246。228。208。187。246。191。214。196。170。186。214。184。210。207。202。209。196。181。161。200。185。189。185。186。182。163。238。195。214。201。187。172。196。lt。lt。gt。gt。212。218。208。232。246。196。181。233。253。221。172。218。226。246。191。214。208。248。187。189。185。205。172。226。205。191。246。225。196。172。229。172。170。243。230。188。184。163。187。243。184。246。189。230。181。247。226。246。219。227。175。175。175。175。197。168。187。194。196。214。210。238。171。170。196。191。214。163。242。170。205。199。187。179。191。181。178。161。 discussion 186。conclusions 211。212。202。193。184。178。205。181。178。161。205。179。181。163。1. the theory (hypothesis)2. the resultsexample:conclusionthe purpose of this lab was to learn about the optimal foraging theory by measuring tree selection in beavers. we now know that the optimal foraging theory allows us to predict foodseeking behavior in beavers with198。182。163。211。211。191。204。177。184。180。211。184。184。202。196。176。[different china in foreigners161。 eyes]211。195。230。205。206。210。193。176。231。[2014196。3212。20200。]contentpart 1 introduction ...................................................................... 1 motivation ........................................................................................................ 1 methods ............................................................................................................. 1 significance ...................................................................................................... 1part 2 ....................................................................................................... 2. the definition of feminism ............................................. 180。206。163。206。182。210。202。199。161。. important movements .................................................... 180。206。163。206。182。210。202。199。161。. famous feminists and successful women ................... 180。206。163。206。182。210。202。199。161。. summary ............................................................................ 180。206。163。206。182。210。202。199。161。part 3 case study .......................................... 180。206。163。206。182。210。202。199。161。 [184。190。202。188。196。200。204。208。] .......................................................... 180。206。163。206。182。210。202。199。161。 [184。190。202。188。196。200。204。208。] .......................................................... 180。206。163。206。182。210。202。199。161。 [184。190。202。188。196。200。204。208。] .......................................................... 180。206。163。206。182。210。202。199。161。 summary ............................................................................ 180。206。163。206。182。210。202。199。161。part 4 analysis/discussion ......................................................... 4 [184。190。202。188。196。200。204。208。] .....................................................................................