freepeople性欧美熟妇, 色戒完整版无删减158分钟hd, 无码精品国产vα在线观看DVD, 丰满少妇伦精品无码专区在线观看,艾栗栗与纹身男宾馆3p50分钟,国产AV片在线观看,黑人与美女高潮,18岁女RAPPERDISSSUBS,国产手机在机看影片

正文內(nèi)容

商務企劃ppt模板之通濟隆集團的里斯本戰(zhàn)略thomasco-資料下載頁

2025-01-19 06:50本頁面
  

【正文】 d i a 185。Page 17 We hebben veel van de vereisten om te slagen ? Marktleider in “Zon” aanbod, bouwen aan eigen aanbod “city hotels” Aanbod a ? Veelal bestaande online platforms。 We blijven investeren Technologie b Europese OTA Key success factors – Thomas Cook’s situatie ? Multichannel verkoop: Winkels call centres om online verkoop te ondersteunen Distributie ? Veel inhouse kennis en ervaring, aangevuld met externe expertise Mensen ? Thomas Cook is veelzijdig。 en een van de meest betrouwbare merken ter wereld Merk ? 22m passagiers uit 21 landen Bereik 5 Verbetering nodig Page 18 Bouwen aan aanbod en technologie Uitbouwen van city hotel aanbod Investeren in OTA technology platform a b ? Op de korte termijn werken we samen met Expedia – Dit geeft direct toegang tot + City Hotels – Tegelijk bouwen we aan ons eigen aanbod – Inkoop anisatie opzetten voor city hotels ? Verbeteren van site look feel ? Stroomlijnen van het boekingspad (search select) ? Upgrade van huidige platformen – Hotel inkoop platform – Content management systemen . 5 Continue verbeterpunten Thomas Cook kan een unieke marktpositie verwerven Thomas Cook’s unieke OTA propositie Thomas Cook online doelen 6 Top 3 markt positie 163。3 – Bruto omzet 163。400 – 450m Winst Marges op een lijn met de marktleiders Een Kijk op klanten Een Propositie Voor alle Reisbehoeften Vragen?
點擊復制文檔內(nèi)容
教學課件相關推薦
文庫吧 www.dybbs8.com
備案圖鄂ICP備17016276號-1