【正文】
d i a 185。Page 17 We hebben veel van de vereisten om te slagen ? Marktleider in “Zon” aanbod, bouwen aan eigen aanbod “city hotels” Aanbod a ? Veelal bestaande online platforms。 We blijven investeren Technologie b Europese OTA Key success factors – Thomas Cook’s situatie ? Multichannel verkoop: Winkels call centres om online verkoop te ondersteunen Distributie ? Veel inhouse kennis en ervaring, aangevuld met externe expertise Mensen ? Thomas Cook is veelzijdig。 en een van de meest betrouwbare merken ter wereld Merk ? 22m passagiers uit 21 landen Bereik 5 Verbetering nodig Page 18 Bouwen aan aanbod en technologie Uitbouwen van city hotel aanbod Investeren in OTA technology platform a b ? Op de korte termijn werken we samen met Expedia – Dit geeft direct toegang tot + City Hotels – Tegelijk bouwen we aan ons eigen aanbod – Inkoop anisatie opzetten voor city hotels ? Verbeteren van site look feel ? Stroomlijnen van het boekingspad (search select) ? Upgrade van huidige platformen – Hotel inkoop platform – Content management systemen . 5 Continue verbeterpunten Thomas Cook kan een unieke marktpositie verwerven Thomas Cook’s unieke OTA propositie Thomas Cook online doelen 6 Top 3 markt positie 163。3 – Bruto omzet 163。400 – 450m Winst Marges op een lijn met de marktleiders Een Kijk op klanten Een Propositie Voor alle Reisbehoeften Vragen?