【正文】
unieke OTA propositie Thomas Cook online doelen 6 Top 3 markt positie 163。 January 2023) Note: 185。 Zoals seatonly product dat wordt verkocht door Thomas Cook Airlines en hotelkamers van eigen hotel concept als Sentido Thomas Cook online focus Thomas Cook’s historische focus is niet echt ‘OTA’ ? Bij voorkeur uitbreiding in de Europese markt voor OTA met Thomas Cook branded sites. De sites verkopen inhouse product fungeren als reisagent voor derde TO producten Online Travel Agents (OTAs) Groeistrategie ? Handhaven van online groei voor lokale sites/grote merken (Ving, Neckermann, Airtours, Condor, enz.) ? De kanaalverschuiving van TO en direct product naar online Tour Operators Suppliers Direct Wholesalers ? Uitbouwen en versterken van bed banks als Hotels4U en Medhotels Belangrijkste focus is als Europese OTA toegang tot de markt verwerven Page 11 Thomas Cook kan een unieke marktpositie verwerven Een Kijk op klanten Een Propositie Voor alle Reisbehoeften Page 12 Toetreden tot de OTA markt is grote kans voor Thomas Cook ? Europese OTA markt is groot en groeit snel ? Er zijn weinig belemmeringen om toe te treden ? OTA model biedt mogelijkheden voor nieuwe markten ? Thomas Cook heeft een uitstekende basis om verder uit te bouwen ? We hebben veel van de eigenschappen om te slagen als OTA ? Thomas Cook kan een unieke marktpositie verwerven 1 2 3 4 6 5 2 8 . 73 5 .