freepeople性欧美熟妇, 色戒完整版无删减158分钟hd, 无码精品国产vα在线观看DVD, 丰满少妇伦精品无码专区在线观看,艾栗栗与纹身男宾馆3p50分钟,国产AV片在线观看,黑人与美女高潮,18岁女RAPPERDISSSUBS,国产手机在机看影片

正文內(nèi)容

商務(wù)企劃ppt模板之通濟隆集團的里斯本戰(zhàn)略thomasco-文庫吧在線文庫

2025-02-10 06:50上一頁面

下一頁面
  

【正文】 unieke OTA propositie Thomas Cook online doelen 6 Top 3 markt positie 163。 January 2023) Note: 185。 Zoals seatonly product dat wordt verkocht door Thomas Cook Airlines en hotelkamers van eigen hotel concept als Sentido Thomas Cook online focus Thomas Cook’s historische focus is niet echt ‘OTA’ ? Bij voorkeur uitbreiding in de Europese markt voor OTA met Thomas Cook branded sites. De sites verkopen inhouse product fungeren als reisagent voor derde TO producten Online Travel Agents (OTAs) Groeistrategie ? Handhaven van online groei voor lokale sites/grote merken (Ving, Neckermann, Airtours, Condor, enz.) ? De kanaalverschuiving van TO en direct product naar online Tour Operators Suppliers Direct Wholesalers ? Uitbouwen en versterken van bed banks als Hotels4U en Medhotels Belangrijkste focus is als Europese OTA toegang tot de markt verwerven Page 11 Thomas Cook kan een unieke marktpositie verwerven Een Kijk op klanten Een Propositie Voor alle Reisbehoeften Page 12 Toetreden tot de OTA markt is grote kans voor Thomas Cook ? Europese OTA markt is groot en groeit snel ? Er zijn weinig belemmeringen om toe te treden ? OTA model biedt mogelijkheden voor nieuwe markten ? Thomas Cook heeft een uitstekende basis om verder uit te bouwen ? We hebben veel van de eigenschappen om te slagen als OTA ? Thomas Cook kan een unieke marktpositie verwerven 1 2 3 4 6 5 2 8 . 73 5 .
點擊復(fù)制文檔內(nèi)容
教學(xué)課件相關(guān)推薦
文庫吧 www.dybbs8.com
備案圖鄂ICP備17016276號-1