【正文】
211。162。206。196。202。181。209。233。177。168。184。230。181。196。184。241。202。189。186。205。208。180。168。161。190。170。161。191。20101004 06:03210。187。221。238。177。234。188。181。196。202。181。209。233。177。168。184。230。181。196。184。241。202。189。163。186。1. abstract2. introduction3. method4. results5. discussion6. conclusion7. reference214。177。240。192。180。214。207。237。207。194。189。252。192。180。209。167。181。189。181。196。161。163。161。163。abstract213。170。210。170。213。170。210。170。163。172。190。205。202。199。213。198。170。206。196。213。194。213。170。179。246。192。180。181。196。210。170。161。163。199。191。193。210。189。168。210。233。213。198。170。206。196。213。194。208。180。205。234。186。243。212。217。208。180。213。170。210。170。161。163。176。209。206。196。213。194。195。191。184。246。178。191。214。209。161。210。187。208。169。190。228。211。179。246。192。180。190。205。191。201。210。212。198。180。180。213。179。201。210。187。184。246。abstract193。203。161。163。210。187。184。246。abstract 181。196。196。163。176。229。163。186。1. 210。187。193。189。190。228。187。176。203。181。195。247。213。226。184。246。202。181。209。233。181。196。214。247。210。170。192。237。194。219。210。192。190。221。163。172。187。242。213。223。202。181。209。233。208。232。210。170。214。164。195。247。181。196。188。217。203。181。161。163。 2 210。187。193。189。190。228。187。176。203。181。210。187。207。194。213。226。184。246。192。237。194。219。187。242。213。223。188。217。203。181。181。196。207。224。185。216。181。196。209。208。190。191。161。163。3 193。189。200。253。190。228。187。176。195。232。202。246。210。187。207。194。202。181。209。233。4 193。189。200。253。190。228。187。176。184。197。192。168。210。187。207。194。202。181。209。233。189。225。185。5 210。187。190。228。187。176。203。181。210。187。184。246。189。225。194。219。163。172。189。226。202。205。210。187。207。194。213。226。184。246。202。181。209。233。181。196。210。226。210。229。187。242。189。225。185。181。196。214。216。210。170。208。212。170。210。187。184。246。177。240。200。203。181。196。example:does a child161。175。s focus correlate with barometric pressure? if so, does it correlate positively or negatively? tucker (1999) hypothesized a negative correlation, but this assertion has never been tested. our team used the misha cpt to measure the focus of a group of 150 thirdgrade students. we divided the students into three groups of 50 students. one group took the misha cpt when barometric pressure was low, another group took it when barometric pressure was neutral, and the final group took it when barometric pressure was high. the results found that children focused significantly better when barometric pressure was low than whenbarometric pressure was neutral or high. the results suggest that when diagnosing adhd, practitioners should give the cpt when barometric pressure is neutral.introductionintroduction210。212。202。181。209。233。196。191。181。196。206。170。191。170。205。163。172。189。226。202。205。210。187。207。194。213。226。184。246。202。181。209。233。208。232。210。170。214。164。195。247。181。196。182。171。206。247。161。163。190。223。204。229。202。181。209。233。196。191。181。196。202。211。200。171。198。170。202。181。209。233。177。168。184。230。179。164。182。200。182。248。182。168。163。172。188。184。182。206。181。189。188。184。210。179。182。188。211。208。181。196。161。163。202。181。209。233。196。191。181。196。208。180。205。234。186。243。189。233。201。220。202。181。209。233。187。249。177。190。192。237。194。219。161。163。 189。233。201。220。210。187。207。194。199。176。200。203。187。242。213。223。206。196。207。192。239。181。196。207。224。189。252。207。224。185。216。181。196。202。181。209。233。163。172。208。180。210。187。207。194。203。195。199。181。196。179。201。185。210。212。188。176。178。187。181。189。206。187。181。196。181。216。189。161。163。163。168。well, 200。231。185。202。199。209。167。208。163。176。178。197。197。181。196。195。191。196。234。182。188。210。170。246。181。196。202。181。209。233。190。205。208。180。208。180。192。224。203。198。207。224。185。216。202。181。209。233。181。196。211。197。193。211。176。201。163。169。163。172。213。226。178。191。214。162。210。226。208。180。reference161。163。200。187。186。243。189。233。201。220。210。187。207。194。202。181。209。233。185。253。179。204。161。163。 200。231。185。202。181。209。233。211。195。193。203。210。187。208。169。199。179。163。188。181。196。210。199。198。247。163。172。210。178。191。201。210。212。212。218。213。226。184。246。178。191。214。246。210。187。184。246。188。242。210。170。189。233。201。220。161。163。212。217。170。210。187。198。170。206。210。200。207。206。170。208。180。181。195。186。220。186。195。181。196。introduction exampleintroductionin this lab, we explore the theory of optimal foraging and the theory of central place foraging using beavers as the model animal. foraging refers to the mammalian behavior associated with searching for food. the optimal foraging theory assumes that animals feed in a way that maximizes their net rate of energy intake per unit time (pyke et al. 1977). an animal may either maximize its daily energy intake (energy maximizer) or minimize the time spent feeding (time minimizer) in order to meet minimumthe central place theory is used to describe animals that collect food and store it in a fixed location in their home range, the central place (jenkins 1980). the factors associated with the optimal foraging theory also apply to the central place theory. the central place theory predicts that retrieval costs increase linearly with distance of the resource from the central place (rockwood and hubbell 1987). central place feeders are very selective when choosing food that is far from the central place since they have to spend time and energy hauling it back to the storage site (schoener 1979).the main objective of this lab was to determine beaver (castor canadensis) food selection based on tree species, size, and distance. since beavers are energy maximizers (jenkins 1980, belovsky 1984) and central place feeders (mcginley and whitam 1985), they make an excellent test animal for the optimal foraging theory. beavers eat several kinds of herbaceous plants as well as the leaves, twigs, and bark of most species of woody plants that grow near water (jenkins and busher 1979). by examining the trees that are chewed or notchewed in the beavers161。175。 home range, an accurate assessment of food preferences among tree species may be gained (jenkins 1975). the purpose of this lab was to learn about the optimal foraging theory. we wanted to know if beavers put the optimal foraging theory into action when selecting food.we hypothesized that the beavers in this study will choose trees that are small in circumference and closest to the water. since the energy yield of tree species may vary significantly, we also hypothesized that beavers will show a preference for some species of trees over others regardless of circumference size or distance from the central area. the optimal foraging theory and central place theory lead us to predict that beavers,like most herbivores, will maximize their net rate of energy intake per unit time. in order to maximize energy, beavers will choose trees that are closest to their central place (the water) and require the least retrieval cost. since beavers are trying to maximize energy, wehypothesized that they will tend to select some species of trees over others on the basis of nutritional value.methods213。226。178。191。214。205。168。179。163。176。252。192。168。material 186。205。 procedure193。189。184。246。178。191。214。161。163。material163。186。207。234。207。184。181。196。208。180。179。246。202。181。209。233。211。195。181。189。181。196。178。196。193。207。163。172。201。232。177。184。163。172。198。247。178。196。161。163。207。241。207。194。195。230。213。226。209。249。202。199。178。187。185。187。207。234。190。161。181。196。163。186。 chromatographylight bulbs177。200。189。207。210。187。207。194。207。194。195。230。181。196。163。186。lc10avp plus highperformance liquid chromatography24 incandescent 60w light bulbs arranged in a 6*4 rectangular matrix (see figure 2)dell precision t7500 (xeon x5550 , 6gb ram, 64 bit windows 7 professional)193。237。205。226。163。172。200。231。185。202。181。209。233。182。212。207。243。214。208。211。208。200。203。181。196。187。176。163。172。189。233。201。220。200。203。202。253。163。172。200。186。204。229。177。179。190。176。161。163。211。195。subjects 192。180。179。198。186。244。161。163。177。200。200。231。subjectswe tested 150 thirdgrade students ch