【正文】
p.31169。r den enkelte medarbeider i forhold til kunnskapsinnhenting, foredling, utvikling og deling? Integrer kunnskapsforvaltning og styring i arbeidsprosessene? Integrer kunnskapsforvaltning og styring i alle oppl230。tte, eierskap og klare ansvarsforhold i anisasjonen? La kunnskapsforvaltning og styring v230。r proaktiv i forhold til 229。 Andersen Consulting 2023Generelle suksessfaktorer knyttet til kunnskapsforvaltning og styring? Knytt kunnskapsforvaltning og styring til strategiske m229。sningHver SMBMin sideVesentlige elementer for utviklingen av l248。pent rom”” Lukket rom ”tilgang med p229。ringProgramWBT(webbasert)el230。r jeg….?Hver konsulentMin sideLitt om eStrategi MetodikkeselvevalueringeStrategi Metodikk。dene (229。 KM/Kunnskapsformidling og tilbakemelding innenforhvert omr229。ringLitt om eStrategi MetodikkLitt om eStrategi Metodikkeselvevalueringeselvevaluering eStrategi Metodikk Konsulentbistand。r jeg….?Hver SMBMin sideWBT(webbasert)el230。pent/stengt)S248。de og mellom omr229。sning。pent rom”” Lukket rom ”tilgang med p229。 Andersen Consulting 2023eL230。loggingog passord? l248。ringProgramWBT(webbasert)el230。r jeg….?Hver konsulentMin sideLitt om eStrategi MetodikkeselvevalueringeStrategi Metodikk。dene (229。 KM/Kunnskapsformidling og tilbakemelding innenforhvert omr229。sning pr. ”197。sning pr. 28169。ringLitt om eStrategi MetodikkLitt om eStrategi Metodikkeselvevalueringeselvevaluering eStrategi Metodikk Konsulentbistand。r jeg….?Hver SMBMin sideWBT(webbasert)el230。pent/lukket)S248。de og mellom omr229。sning。pent rom”” Personalisert rom ”tilgang med p229。ringsprogrammerKunnskapsforvaltningProgram og prosjektstyringeStrategi og metodeProgrammetshovedkomponenter:27169。ringsprogrammerNettbasert oppl230。der:Gjennomf248。ndtere den nye virkeligheten.”stimulere tilog fremskyndenorske SMBers bruk av elektroniskhandel og forretningsdrift”.Aktiv bevisstgj248。re Norske SMBer i stand til 229。lsetningen for programmet er rettet mot 229。rer programmet og hva skal AC bidra med?s Hvorfor er kunnskapsforvaltning og styring en kritisk komponent i programmet?s Kritiske suksessfaktorer 26169。ringsdatabase?Kompetansespesifikke databaser? Arkiv? Norske klienterfaringer– Eksempler– Maler– Metoder– Bakgrunns informasjon– Maler– Metoder– Best PracticesInnholds Case: Nasjonalt program for elektronisk handel og forretningsdrift med fokus p229。ring Prosjektavslutning?Verkt248。 Andersen Consulting 2023Eksempler p229。rt utviklingsl248。 Andersen Consulting 2023“Build it, and they will e” ? Lotus Notes/KX? Discussion Databases? “Connections”Global munications “Knowledge is actively managed”? Thought Leadership? Weblike technology? “Aggregation Combination”“Knowledge is a byproduct” ? Document Libraries? Communities? “Contributions”O(jiān)rganizational memoryResult “Our best knowledge guides our activities”? Integrated Performance Support? Job tools are knowledge tools? “Continuous Learning”People guided by knowledge1992 1995 1994 1997 1996 2023 1999 200?Refined, relevant, quality content V229。st arbeidsmilj248。rlige tilbakemeldinger, individuelle utviklingsplaner etc.? Et