freepeople性欧美熟妇, 色戒完整版无删减158分钟hd, 无码精品国产vα在线观看DVD, 丰满少妇伦精品无码专区在线观看,艾栗栗与纹身男宾馆3p50分钟,国产AV片在线观看,黑人与美女高潮,18岁女RAPPERDISSSUBS,国产手机在机看影片

正文內(nèi)容

商務(wù)企劃ppt模板之通濟(jì)隆集團(tuán)的里斯本戰(zhàn)略thomasco(專業(yè)版)

2025-02-16 06:50上一頁面

下一頁面
  

【正文】 Europese markt versus US 2 Note: 185。Thomas Cook Group OTA Strategie Thuiswinkel Update Presentation Ambities van een reisgigant, Utrecht 28 september 2023 Page 3 Page 4 2 8 . 73 5 . 23 9 . 1 3 8 . 1 4 0 . 14 3 . 15 . 16 . 16 . 7 6 . 87 . 38 . 01 4 . 71 8 . 62 1 . 8 2 3 . 12 5 . 92 8 . 32023 2023 2023 2023 2023 202379 Europese online travel markt bruto omzet in €b185。 Verkoop van derde producten op Tour Operator websites zijn uitgesloten van OTA markt Source: PhoCusWright European Online Travel Market 5th Edition and US Online Travel Market 9th Edition US Eu ro p e100% (€22B) Expedia Priceline Travelocity Opodo 100% ($36B) Expedia Priceline Travelocity Orbitz Top 4 spelers Orbitz Others OTA model biedt mogelijkheden voor nieuwe markten Source: PhoCusWright European Online Travel Market 5th Edition 3 Scandinavia Germany Rest of Europe Italy Spain France UK Nieuwe markten Grootte van de markt Europese OTA markt – Bruto omzet in €b, 2023 Thomas Cook heeft een uitstekende basis om uit te bouwen UK totaal maandelijks unieke bezoekers – Thomas Cook vs. top OTAs (in million。 TO 9% 14% 1 Page 14 ? Meer lokale en nationale merken ? Relatief gefragmenteerde markt ? Bestemmingen naar grote steden zijn belangrijk ? Zonbestemmingen zijn key: dominantie bij de TOs ? Multichannel service is belangrijk voor klan
點(diǎn)擊復(fù)制文檔內(nèi)容
教學(xué)課件相關(guān)推薦
文庫吧 www.dybbs8.com
備案圖鄂ICP備17016276號-1