【正文】
181。207。240。235。168。233。172。233。186。227。186。168。186。218。186。167。219。186。168。186。234。s163。172。221。186。198。242。172。185。163。eb161。184。231。186。204。227。172。226。253。186。 168。163。172。230。172。196。187。172。175。172。189。172。224。172。188。225。186。188。213。224。206。214。214。188。189。235。206。, 2004178。180。202。 [d]. 201。189。206。211。208。206。192。201。179。209。209。211。190。161。177。209。189。206。.161。206。by li gangthe teaching of culture in the english language education i. introductionin teaching english as a foreign language, the importance of teaching culture has been widely recognized. however how to teach culture in foreign language education is a problem faced by language educators all over the world. in the present thesis concerning linguistic theories and various ways of teaching foreign culture in the english classroom will be surveyed and studied in the light of chinese situation. the present thesis stresses that culture teaching is very essential in the english language education. the teaching of language and the teaching of culture are of the same importance in the english classroom.ii. outlined. hymes andm, a. k.halliday, which have led to a change of focus in english teaching. the theories show us the importance of culture teaching and that language and culture are intertwined, that it is not possible to teach a foreign language without teaching its culture. the relationship between language and culturei will discuss the relationship between language and culture in this part. what is culture? what is language? is there diversity among cultures? how do language and culture interact? cultural goalsin this part, i will discuss the cultural goals for chinese students. some advantage will possibly be shown in this study. teaching culture in the english classroomin this part, i will discuss the content and methods of teaching culture in the english classroom. conclusionreferencesuniversity press, 1973[4] halliday, m. a. k. learning how to mean [m].. new york: elsevier, 1977[5] hu zhuanglin liu runqing and li yanfu. linguistics: a course book [m]. beijing: beijing universitypress, 1988[6] hu, wenzhong. culture and literature [j]. foreign language teaching and research, 1994(1)[7] hudson, r. a. sociolinguistics [m]. london: cambridge university press. 1997[8] katan, david. translating cultures [m]. manchester: st jerome publishing, 1999shanghai translating press, 1988[10] stern, h, h, issues and options in language teaching [m]. oxford: oxford university press, 1992[11] wu, bing. chinese teachers161。184。196。168。170。162。229。173。173。173。214。187。197。172。234。196。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。169。211。172。196。226。182。168。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。214。187。197。172。234。254。173。173。173。173。173。173。173。173。172。172。197。235。230。172。211。235。235。173。176。214。172。196。226。182。168。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。173。169。189。187。188。172。211。214。197。161。163。187。228。202。216。221。170。172。218。170。208。213。177。170。174。170。197。195。174。235。172。202。216。166。224。170。162。166。252。205。218。170。196。174。247。169。196。206。240。187。196。235。187。232。214。172。196。206。186。252。169。235。212。170。196。168。173。173。173。173。173。173。232。170。252。176。196。168。170。219。208。213。174。252。235。218。170。221。170。180。187。194。170。176。163。234。230。202。187。238。208。178。202。181。198。205。195。253。170。197。195。174。235。172。202。216。186。181。197。168。key words: proverbs。208。191。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。................................161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。.161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。161。186。proverbs reflect colorful national culture in 163。214。163。188。186。abstract163。188。188。206。163。213。194。182。registered no. 09301040126faculty of foreign languagesshanghai business schooldecember, 2011163。214。182。byli hairongwang zhiyun, tutor163。214。180。186。 englishproverbs translation163。163。211。210。202。234。196。239。186。204。204。204。204。204。176。176。176。229。230。233。196。186。170。175。176。175。174。175。177。177。175。177。175。175。172。 america is free and open。238。218。181。249。238。218。181。249。238。218。181。249。169。229。180。243。163。233。168。161。237。238。218。181。249。169。229。180。243。180。221。202。221。163。233。168。161。237。238。218。181。249。169。229。180。243。163。233。168。161。237。169。229。180。243。163。233。168。161。237。169。229。180。243。213。234。178。162。245。206。175。163。241。161。230。195。239。186。170。196。168。214。196。187。189。182。205。214。196。163。177。abstract186。210。181。190。247。results and the discussion181。210。s hypothesis. in particular, children focus significantly better when the barometric pressure is low than they do when the barometric pressure is neutral or high. however, children focused only slightly worse during high pressure than normal pressure. the unusually high standard deviation on the high pressure day (thursday) suggests that high barometric pressure might affect some children greatly and others very little.the results suggest that, when diagnosing adhd, practitioners should give the cpt when barometric pressure is neutral.conclusion184。s (1999) hypothesis, which states that children161。what results confirm the opinionis there reasonable doubt for your opinion? any possible flaws in the experimental design or holes in the results?example:our team attempted to determine whether barometric pressure influences children161。185。213。203。188。200。177。195。206。210。181。189。195。189。202。178。189。184。212。190。209。181。195。211。.05) than selected trees. for the selected tree species, no significant difference in circumference was found between trees that were not chewed (mean= cm) and chewed (mean= cm)(t=, .=268, pamp。.05). no avoidance or particular preference was observed for the other tree species. the mean distance of m away from the water for notchewed trees was significantly greater than the mean distance of m for chewed trees (t=, .=268, pamp。181。178。172。220。225。231。196。233。194。180。195。205。181。sample calculation.results178。210。198。193。201。163。188。193。211。200。190。181。192。182。213。181。184。182。205。202。212。209。161。179。213。208。186。223。212。187。172。253。198。237。172。171。221。196。181。175。174。189。191。234。202。190。189。214。185。161。188。208。200。185。196。191。 178。209。187。192。208。 178。214。178。195。208。subjectswe tested 150 thirdgrade students chosen at random from a pool of 346 applicants from eight london public and private elementary schools. the students represented a fairly wide range of economic backgrounds. all agreed to participate in our study in exchange for a 25 pounds gift certificate from a local toy store.procedure207。177。186。subjects 192。161。177。200。202。201。163。181。211。207。209。185。163。lc10avp plus highperformance liquid chromatography24 incandescent 60w light bulbs arranged in a 6*4 rectangular matrix (see figure 2)dell precision t7500 (xeon x5550 , 6gb ram, 64 bit windows 7 professional)193。181。207。210。 chromatographylight bulbs177。181。207。178。209。195。207。178。163。201。193。181。211。202。208。207。material163。184。material 186。176。205。178。introduction exampleintroductionin this lab, we explore the theory of optimal foraging and the theory of central place foraging using beavers as the model animal. foraging refers to the mammalian behavior associated with searching for food. the optimal foraging theory assumes that animals feed in a way that maximizes their net rate of energy intake per unit t